کمک بیش از ۳۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین هرمزگانی

تراهی از کمک بیش از ۳۰ میلیارد تومانی حامیان به یتیمان و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان طی پنج ماهه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « جلیل تراهی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: طی پنج ماهه سالجاری، حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر 30 میلیارد تومان به یتیمان و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک نموده اند که این کمک‌ها نسبت به سال گذشته رشد ۵۹ درصدی داشته است.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد هرمزگان در زمینه جذب کمک حامیان و خیران به ایتام و فرزندان محسنین رتبه نخست کسب کرده است، افزود: درحال حاضر ۳۳ هزار حامی نیکوکار در استان هرمزگان از ۱۶ هزار و ۴۰۰ فرزند معنوی خود حمایت می‌کنند که از این تعداد هشت هزار و ۸۰۰ یتیم نیازمند و هفت هزار و ۶۰۰ فرزند محسنین هستند.


مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی  خود، حمایت یک هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در استان را متقبل کرد.


تراهی عنوان کرد: توجه و مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در حوزه تکالیف اجتماعی می‌تواند خدمات ارزشمند و اثربخشی به نیازمندان هرمزگان درپی داشته باشد و امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های این بنگاه‌ها بتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان را برطرف کنیم.


این مقام مسئول گفت: همه مردم می‌توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح خداپسندانه این نهاد مشارکت و حامی یک یا چند فرزند یتیم و فرزند محسنین شوند.

 

 

 

کد خبر 1094793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha