آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان کوهرنگ برگزار شد

آیین اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهرنگ با حضور مسئولین، مدیران، مربیان، رابطین و اعضای کانون های مساجد شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «روح الله غیبی پور» امروز (چهارشنبه ۲۴ شهریور) در آیین اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان فعالیت می کنند که در تابستان امسال کلاس های آموزشی متنوعی به صورت حضوری و مجازی در هر کانون تشکیل شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ بابیان اینکه نوجوانان و جوانان زیادی تاکنون جذب کانون های فرهنگی هنری مساجد شده اند افزود: ما می خواهیم مساجد عامل ایجاد کننده ارتباط معنوی بین جامعه و مردم باشد و بر همین اساس فعالیت های خود را حول محور برنامه ها و کلاس های قرار داده ایم که به کار خانواده های ایرانی بیایید.

 

وی بابیان اینکه مسجد خاستگاه وحدت است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۹ مهر در دیدار با اعضای کانون های مساجد خراسان شمالی بر استفاده از ظرفیت کانون های مساجد با همکاری بسیج تاکید کردند و ما نیز به تبعیت از این امر در سطح شهرستان کوهرنگ پیگیر منویات معظم له هستیم.

 

غیبی پور گفت: علی رغم محدودیت هایی که کرونا به وجود آورد اما سعی کردیم برنامه های اوقات فراغت تابستانی را به گونه ای برگزار کنیم که نکات بهداشتی کاملا رعایت شود.

 

وی در تشریح گزارش فعالیت های اوقات فراغت تابستانی انتظار، ابراز کرد: اجرای طرح تلاوت قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه بقره یکی از برنامه های اوقات فراغت بود که همراه بابیان تفسیر سوره نور برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی و مهدویت نیز در تابستان امسال برگزار شد و بچه های مسجد از طریق شرکت در این دوره ها با محاسن اخلاق نیک و شیوه های یاری امام زمان (عج) آشنا شدند.

 

وی ابراز کرد: برگزاری مسابقات هنری در زمینه های نقاشی، خوشنویسی و کاردستی در مناسبت های ملی و مذهبی از دیگر برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی انتظار بود.

 

غیبی پور اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی مسابقات شعر، داستان و مقاله نویسی نیز برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ یادآور شد: برگزاری کلاس های ورزشی تنیس روی میز، فوتسال و فوتبال دستی و نیز در راستای طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شد.

 

کد خبر 1094850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha