درخشش خبرنگاران شبستان گیلان در جشنواره چند رسانه ای عفاف و حجاب

​مراسم اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب با عنوان گوهر ناب در رشت برگزار شد و از برگزیدگان آن تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب با عنوان گوهر ناب امروز(چهارشنبه، 24 شهریور) به همت بسیج رسانه استان گیلان در رشت برگزار شد و از برگزیدگان آن در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

 

محورهای جشنواره «گوهر ناب» به صورت فیلم کوتاه 60 ثانیه‌ای، انیمیشن، اینفوگرافی، مصاحبه، یادداشت، عکس‌نوشته، تیتر، عکس، نقاشی و دابسمش طراحی شده بود.

 

سازمان بسیج رسانه گیلان با همکاری سازمان‌های مختلف فرهنگی استان اقدام به برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای «گوهر ناب» کرد و طبق برنامه اصحاب رسانه آثار خود را در قالب‌های تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

 

در جشنواره عفاف و حجاب دانش آموزان مقطع ابتدایی آثار خود را در محورهای نقاشی، دابسمش و عکس با محوریت موضوع عفاف و حجاب و همچنین دانش آموزان مقطع متوسطه در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن و عکس به دبیرخانه جشنواره گوهر ناب ارسال کردند.

 

به گفته رئیس بسیج رسانه استان گیلان، مهلت دریافت آثار جشنواره عفاف و حجاب به علت استقبال خوب علاقمندان دو بار تمدید و مجموعا 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

به گزارش شبستان در پایان این برنامه، جوایز جشنواره عفاف و حجاب در بخش فرهنگیان مربوط به حوزه عکس نوشت و اینفوگرافی، نقاشی و عکس نوشت دانش‌آموزی، بخش فیلم و در بخش رسانه‌ها به برگزیدگان تعلق گرفت.

 

در بخش تیتر «نوشین کریمی» از خبرگزاری شبستان به عنوان نفر سوم، «مائده فلاحتکار» از خبرگزاری شبستان نفر دوم و حمید رمضانی به عنوان نفر اول حائز رتبه‌های برتر شدند.

 

در بخش مصاحبه نیز «مائده فلاحتکار» از خبرگزاری شبستان نفر اول، «لیلا پورابراهیمی» از خبرگزاری شبستان نفر دوم و «نوشین کریمی» از خبرگزاری شبستان به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

پیمان ناصری خبرنگار شبستان نیز در بخش خبر حائز مقام سوم شد واثری به عنوان مقام اول و دوم برگزیده نشد.


 

کد خبر 1094865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha