تکمیل پروژه‌های آموزشی کردستان نیازمند تامین اعتبار است

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کردستان گفت: تکمیل پروژه‌های آموزشی استان کردستان بویژه ۲۲ پروژه نیمه تمام شهرستان سنندج نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماجد احمدی مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس کردستان در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان بازسازی برخی طرح‌های آموزشی را نیازمند تامین اعتبار دانست و اظهار کرد: حدود ده میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای ۶ پروژه اختصاص یافت که شامل پروژه‌های ۱۲ کلاسه بهاران، بهسازی زمین چمن دانشگاه فرهنگیان، پروژه شش کلاسه مسکن مهر است.

 

وی اعلام کرد: برای تکمیل این ۶ پروژه و اجرای سایر پروژه‌های آموزشی سنندج نیز ۲۰ میلیارد تومان دیگر از سوی سازمان بودجه کشور به استان کردستان اختصاص یافته که بین پروژه‌ها توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: تکمیل تمامی پروژه‌های آموزشی نیمه تمام استان نیازمند تامین اعتبارات است و باید در این راستا مساعدت لازم انجام شود.

 

فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در این جلسه به پروژه‌های آموزشی در دست اقدام سنندج پرداخت و گفت: پروژه ۹ کلاسه تپه میراث فرهنگی نایسر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر نیز در حال تکمیل است.

 

وی اصلاح نقشه این پروژه آموزشی را از دلایل تعویق در اتمام پروژه دانست و بیان کرد: پروژه بتنی ۱۲ کلاسه بهاران سنندج نیز تا اواسط مهرماه انجام می‌شود.

 

وی از انجام ۸۰ درصدی پروژه حیات طیبه خبر داد و گفت: در مجموع ۲۲ پروژه نیمه تمام در شرف بهره‌برداری است که اغلب بدلیل عدم اعتبار لازم تکمیل نشده است.

کد خبر 1094924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha