اختصاص اعتبار لازم به سازمان آتش نشانی شهرداری رشت

واثق کارگرنیا با تاکید بر تامین تجهیزات مورد نیاز یازمان آتش نشانی شهرداری رشت گفت: در راستای حمایت از جان فشانی های آتش نشانان باید با اختصاص اعتبارات لازم، تجهیزات مورد نیاز آنان را تامین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « محمدحسین واثق کارگرنیا» در هفتمین جلسه شورای شهر که عصر امروز (چهارشنبه، ۲۴ شهریور) تشکیل شد، با اشاره به توانمندی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: عملکرد آتش نشانان رشت در زمان وقوع حوادث و بحران ها موجب اطمینان خاطر شهروندان می شود.

 

رئیس شورای شهر رشت افزود: جانفشانی آتش نشانان در مواجهه با حوادث به وظیفه شورا و شهرداری رشت می افزاید و وظیفه ما اینست که نسبت به اختصاص اعتبار به منظور تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش نشانی توجه بیشتری داشته باشیم.

 

وی هرس درختان در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز را یادآور شد و گفت: شهرداری با هرس به موقع درختان از بروز حوادثی مانند سقوط درختان پوسیده و شاخ و برگ آنان جلوگیری کند تا مشکلی برای عبور و مرور شهروندان در فصل بارش ایجاد نشود.

 

*حکم تخریب برای برخی از املاک شهر که توسط شهروندان خریداری می شوند

عضو دیگر شورای اسلامی رشت هم در این جلسه با اشاره به انجام برخی از ساخت و سازها در سطح شهر، خرید و فروش برخی از املاک برای شهروندان را مشکل آفرین دانست و افزود: برخی از ساختمان ها به علت عدم رعایت اصول ساخت و ساز ممکن است با حکم تخریب مواجه شود در حالی که شهروندان بدون اطلاع از این وضعیت نسبت به خرید آن ملک اقدام می کنند.

 

« هادی رمضانی » با بیان اینکه از شهروندان انتظار داریم در خرید و فروش املاک دقت داشته باشند تاکید کرد: شهرداری های مناطق باید پیش از خرید ملک به شهروندان، استعلامات و اطلاع رسانی های لازم را ارائه دهند.

کد خبر 1095001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha