ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در گیلان/ دبیری ستاد تنظیم بازار به جهاد کشاورزی واگذار شد

نقدی با بیان اینکه کالاهای اساسی مصرف گیلان تا پایان سال در استان ذخیره‌سازی شده است گفت: دبیری ستاد تنظیم بازار از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی نقدی» امروز (چهارشنبه، 24 شهریور) در گفت‌وگوی خبری آخرین وضعیت ذخایر و روند تامین کالاهای اساسی استان گیلان را برشمرد و اظهار داشت: کالاهای اساسی برای مصرف مردم استان تا پایان سال ذخیره‌سازی شده است.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ترخیص کالاهای دپو شده در گمرکات استان با دستور قضایی خبر داد و عنوان کرد: این اتفاق خوب هم که به کمک دستگاه قصایی به ثمر نشست به ما در تامین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی کمک شایان توجهی کرده است.

 

نقدی در مورد خبری که امروز مبنی بر سپردن دبیری ستاد تنظیم بازار از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی منتشر شد هم ابراز داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت متشکل از دو وزارتخانه صنعت و معدن و بازرگانی است و چیزی حدود 60 درصد از امورات مردم هم در همین بخش‌ها تصمیم‌گیری می‌شد.

 

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته هم یکبار این نوع واگذاری انجام شده بود اضافه کرد: این‌بار در واگذاری که از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی انجام دادند نه تنها تولید و توزیع بلکه نظارت بر بازار کالاهای اساسی هم بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شد.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر اینکه تمامی ادارات تابعه این سازمان و همچنین اتاق اصناف برای کمک به جهاد کشاورزی اعلام آمادگی کردند افزود: دبیری ستاد تنظیم بازار مسئولیتی مهم است که به جهاد کشاورزی واگذار شده و همه درصدد کمک به این وزارتخانه هستند.

 

نقدی از کنترل و پایش مستمر عرضه کالاهای اساسی توسط بازرسان سازمان صمت در هفته‌های اخیر سخن گفت و خاطرنشان کرد: امیدواریم با سپردن دبیری ستاد تنظیم بازار به جهاد کشاورزی و با پشتیبانی همه دستگاه‌ها، مردم شاهد روزهای خوبی در حوزه عرضه کالاهای اساسی باشند.

 

کد خبر 1095015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha