از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۲ هزار بازرسی در استان یزد انجام شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در پنج ماهه نخست امسال، ۵۲ هزار و ۴۰۷ بازرسی در استان یزد انجام شد که نتیجه این بازرسی‌ها، تشکیل ۲ هزار و ۵۶۵ پرونده بوده است.

محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: در پنج ماهه نخست امسال، 52 هزار و 407 بازرسی در استان یزد انجام شد که نتیجه این بازرسی‌ها، تشکیل 2 هزار و 565 پرونده بوده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، 52 هزار و 407 بازرسی در استان یزد انجام شد که به دنبال این بازرسی‌ها، برای 2 هزار و 565 واحد متخلف پرونده تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به شناسایی 2 هزار و 886 تخلف در سطح استان بیان کرد: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده بالغ بر 336 میلیارد و 960 میلیون ریال بوده است.

علمدار یزدی همچنین با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک یادآور شد: در مدت یاد شده، هزار و 245 گشت مشترک در استان انجام و برای 275 واحد متخلف پرونده تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از مردم استان یزد خواست تا تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و احتکار اصناف را با شماره 124 در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به اعزام بازرس و رسیدگی به شکایات مردمی اقدام شود.

کد خبر 1096432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha