حق جوانان تحصیلکرده هویزه در استخدامی های هلدینگ خلیج فارس رعایت می شود

عفری مفرد گفت: یکی از نگرانی های شهروندان در این شهرستان در خصوص استخدام ها در هلدینگ خلیج فارس است که این اطمینان را می دهم حق جوانان تحصیلکرده شهرستان به صورت کامل رعایت شود.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: یکی از نگرانی های شهروندان در این شهرستان در خصوص استخدام ها در هلدینگ خلیج فارس است که این اطمینان را می دهم حق جوانان تحصیلکرده شهرستان به صورت کامل رعایت شود.

 

فرماندار هویزه افزود: این استخدامی که به صورت آزمون انجام می شود فرصت مناسبی برای جوانان جویای کار و تحصیلکرده است علاوه بر اینکه سهمیه 25 درصد از این استخدامی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعلق می گیرد.

 

وی به برگزاری جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: رفاه، آسایش و امنیت ما حاصل خون پاک شهدا است که با گذشت از جان خود این آرامش را برای ما به ارمغان اوردند، بنابراین گرامیداشت این هفته بسیار اهمیت دارد هرچند که نمی توان کامل رشادت های آن بزرگمردان را گرامی بداریم.

 

عفری مفرد تصریح کرد: در تلاش هستیم که هفته دفاع مقدس امسال نقش زنان را در دفاع مقدس بیشتر نشان دهیم، زیرا زنان پرچمداران اسلام و اسوه های صبر و استقامت هستند و در همین راستا یادواره شهیده شیرین روحانی راد برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1095131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha