«فهما» رکن بازآفرینی فعالیت های فرهنگی هنری در کانون های مساجد است

سقاء گفت: رویداد ملی «فهما» توانست رکن بازآفرینی فعالیت های فرهنگی هنری در کانون های مساجد باشد و هم اکنون سومین دوره این رویداد در حال اجرا است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: رویداد ملی «فهما» توانست رکن بازآفرینی فعالیت های فرهنگی هنری در کانون های مساجد باشد و هم اکنون سومین دوره این رویداد در حال اجرا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد در 3 شبستان و 12 رواق همانند دوره قبلی پیش بینی شده و هم اکنون فعالیت های فرهنگی هنری کانون های در حال بارگذاری در سامانه بچه های مسجد است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این سامانه پیش از شیوع بیماری کرونا با ابتکار بخش فناوری اطلاعات ستاد عالی راه اندازی شد و هم اکنون توانسته ابزاری مهم برای فعالیت های غیر حضوری فعالان کانون های مساجد باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: جلسه و برنامه های توجیهی رابطان فهما نیز در استان برگزار شده تا در زمینه ثبت فعالیت های کانون ها مشکلی ایجاد نشود.

 

سقاء اعلام داشت: فعالان کانون های مساجد تا پایان آذر ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرصت دارند تا فعالیت های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در کانون ها را در سامانه بارگذاری کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: در سال جاری با وجود شیوع بیماری کرونا از 400 کانون فرهنگی هنری به صورت حضوری بازدید کردیم تا پیش مقدمه ای برای آمادگی در ثبت فعالیت ها باشد.

 

سقاء افزود: استان اردبیل در دوره های قبلی فهما توانست رتبه های برتر کشور را کسب کند و امسال نیز تلاش می کنیم تا استان اردبیل به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد معرفی شود.

 

کد خبر 1095165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha