چهارمین دوره مسابقات اربعین حسینی در سه محور برگزار می شود

رحمانی با اعلام خبر برپایی چهارمین دوره مسابقه اربعین حسینی گفت: این دوره از مسابقات اربعین با یاد مرحوم استاد جواد سعیدی داور ادوار گذشته این دوره از مسابقات فرهنگی معرفتی اربعین حسینی برگزار می شود.

« امیر رحمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان استان البرز در خصوص برپایی چهارمین دوره مسابقه اربعین گفت: این دوره از مسابقات اربعین با یاد مرحوم استاد جواد سعیدی داور ادوار گذشته این دوره از مسابقات فرهنگی معرفتی اربعین حسینی برگزار می شود.

 

معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اتقای آگاهی و بصیرتی به نسل امروز در جهت معرفت به مقام عالی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این دوره از مسابقات فرهنگی با همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز برنامه ریزی شده است. 

 

 

 

رحمانی با اشاره به اینکه علاقمندان در سه بخش موضوعی می توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند بیان کرد: موضوع های جشنواره با عنوان مواکب سلامت، مواکب مهربان و حرم عشق است که علاقمندان آثار خود را از ۳۰ شهریور تا ۱۵ آبان به دبیرخانه چهارمین مسابقه اربعین حسینی ارسال کنند.

 

معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: بخش های این دوره از مسابقه اربعین حسینی شامل عکس، فیلم کوتاه، دلنوشته و شعر است. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1095169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha