تردد زوار از مرز مهران صورت نمی گیرد/ زائران اربعین مراجعه نکنند

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: تردد زمینی زائران از مرز مهران ممنوع است و هر خودرویی که وارد استان شود عودت داده می شود.

«ابوالفظل کهزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ایلام اظهار کرد: براساس تفاهم نامه بین ۲ کشور ایران و دولت مرکزی عراق و مصوبات ستاد مرکزی اربعین هیچگونه تردد زمینی در مرز مهران انجام نخواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه در ورودی های استان ایستگاه کنترلی پلیس ایجاد شده و خودروی غیر بومی و حامل زائران اربعین عودت داده میشوند تصریح کرد:  مجوز حضور زائر ایرانی به عراق فقط از طریق هوایی از سوی دولت عراق صادر شده و هر گونه تردد زمینی طبق مصوبه ستاد اربعین در مرز مهران ممنوع است.


کهزادی با تاکید بر اینکه شیوع کرونا باعث شده تا نظارت ها در مرز مهران تشدید شود و نیروهای نظامی و انتظامی از ترددهای غیرمجاز ممانعت می کنند، گفت: کل استان ایلام تحت کنترل نیروهای انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است و اجازه کوچکترین تردد در مرز مهران داده نمی شود.

 

رئیس پلیس راهور استان ایلام خاطرنشان کرد: از مردم عزیز ایران اسلامی خواهشمندیم اخبار و اطلاعات را از رسانه های معتبر دریافت کنند تا دچار مشکل نشوند.

کد خبر 1095193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha