تجهیزات و امکانات لازم را برای ورزشکاران فراهم شود

خادمی، بر ضرورت توجه و حمایت از ورزشکاران تأکید کرد و گفت: جامعه باید تجهیزات و امکانات لازم را برای ورزشکاران فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی»، امروز(25 شهریور)، در آیین تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهارداشت: موفقیت ورزشکاران لرستانی پارالمپیک توکیو موجب سربلندی ایران اسلامی شد.

 

استاندار لرستان ورزشکاران را از گروه های مهم در جامعه عنوان کرد و افزود: جامعه باید تجهیزات و امکانات لازم را برای ورزشکاران فراهم کند.

 

وی با بیان اینکه تبدیل پهلوان به قهرمان از خصوصیت بارز رشته های ورزشی است، عنوان داشت: ایجاد نشاط بین مردم و پرآوازه کردن نام یک ملت از سوی ورزشکاران ستودنی است.

 

خادمیبا تشکر از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و مربی آنان در این رشته ورزشی، تصریح کرد: امید است در سایه حمایت و توجه به ظرفیت های بالقوه ورزش در استان، این دیار ورزشکاران و قهرمانان بیشتری به جهان معرفی نماید.

 

گفتنی است، در این مراسم از حامد امیری دارنده نشان طلای ماده پرتاب نیزه، سجاد محمدیان دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه و مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل شد.

کد خبر 1095212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha