روشنگری در حوزه مفاهیم و گفتمان انقلاب را جزو ماموریت‌های اصلی خود در بسیج رسانه می‌دانیم

بهمئی گفت: در تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای از نیروهای انقلابی در مقابله با رسانه‌های معاند استفاده می‌کنیم و روشنگری در حوزه مفاهیم و گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را جزو ماموریت‌های اصلی خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سجاد بهمئی» در دیدار با امام جمعه باغملک اظهار کرد: بسیج رسانه از سال 91 کار خود را در کشور رسما آغاز کرد و در حال حاضر تعداد زیادی خبرنگار عضو بسیج رسانه هستند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه یکی از اهداف شکل‌گیری بسیج رسانه هم‌افزایی و همکاری رسانه‌ای برای ارتقای سطح رسانه در کشور است افزود: این هم‌افزایی باید منجر به امیدآفرینی و خودباوری در جامعه شود و هدف سازمان نیز مخابره اخبار امیدبخش در سطح جامعه است.

 

وی ضمن تشریح ماموریت‌های بسیج رسانه عنوان کرد: در تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای از نیروهای انقلابی در مقابله با رسانه‌های معاند استفاده می‌کنیم و روشنگری در حوزه مفاهیم و گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را جزو ماموریت‌های اصلی خود می‌دانیم.

 

بهمئی اضافه کرد: امروزه رسانه نقش بسیار مهمی دارد و خوشبختانه با تشکیل جبهه واحد رسانه توانستیم در مقابل عملیات‌های رسانه‌ای و روانی دشمن ایستاده و مقابله کنیم.

 

‌ در این دیدار «حجت‌الاسلام مهدی بهمنی» نیز با تشریح و تاکید بر دستاوردهای انقلاب اسلامی از بسیج رسانه خواست نسبت به انتشار و انعکاس اخبار این دستاوردها اقدام کنند.

 

امام جمعه شهرستان باغملک ضمن قدردانی از تشکیل این نشست، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در بسیج رسانه قرار دارد تصریح کرد: بسیج رسانه باید اخلاق در رسانه را تقویت و در راستای افزایش سواد رسانه‌ای اقدام کند و اصحاب رسانه همواره باید بر مدار حق و حقیقت حرکت کرده و تا جایی که می‌توانند زمینه نشر افکار اسلامی و دینی را فراهم سازند.

 

کد خبر 1095372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha