دومین شب شعر «اشک‎واره حسینی» در کاشان برگزار می‌شود

مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی از برگزاری دومین شب شعر اشک‌واره حسینی همزمان با روز شعر و ادب فارسی در فرهنگ‌سرای علامه فیض‌خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سید هادی مسعودی علوی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دومین شب شعر اشک‌واره حسینی همزمان با روز شعر و ادب فارسی در فرهنگ‌سرای علامه فیض‌ کاشانی برگزار می‌شود.  

 

مدیر فرهنگسرای علامه فیض کاشانی افزود: این برنامه فرهنگی هنری یک‌شنبه ۲۸ شهریور ماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با حضور شاعران و اساتید شعر و ادب دارالمومنین کاشان در فرهنگ‌سرای فیض‌ برگزار خواهد شد.

 

مسعودی علوی اظهار داشت: در این برنامه، «احمد بابایی» از شاعران برجسته آیینی کشور همراه با تعدادی از شاعران شاخص آیینی شهرستان کاشان به اجرای شعرخوانی خواهند پرداخت.

 

وی ادامه داد: این شب شعر رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از علاقه‌ مندان شعر پارسی و ارادتمندان سیدالشهداء(ع) در فضای باز فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی برگزار خواهد شد.

 

مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی افزود: تقارن ایام محرم و صفر و اربعین حسینی با روز شعر و ادب پارسی بهانه‌ ای برای برگزاری این محفل ادبی در شهر محتشم و سهراب بوده است.

 

مسعودی علوی زبان شعر را برای تبیین مصائب امام حسین(ع) و یارانش بسیار اثربخش عنوان کرد و افزود: کاشان با پیشینه شعری و شخصیت‌های شاخص در این حوزه، به ویژه محتشم کاشانی، همواره باید شاهد اتفاقات فرهنگی و هنری شاخص ادبی باشد./

 

 

کد خبر 1095594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha