حکم انتصاب مسئول جدید ستاد برگزاری نماز جمعه بخش لاهرود  اعطا شد

حجت الاسلام «حسن صفری» امام جمعه لاهرود در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع)، حکم انتصاب مسئول جدید ستاد برگزاری نماز جمعه این بخش را اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حسن صفری» حکم انتصاب «اسماعیل دستگزار» به عنوان مسئول جدید ستاد برگزاری نماز جمعه بخش لاهرود را با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان منطقه در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) به وی اعطا کرد.

 

 حجت الاسلام «حسن صفری» در سخنانی با یادآوری ویژگی مسئولین در نظام اسلامی گفت: صداقت، ساده زیستی و شهامت قبول اشتباهات باید در تمام  مدیران وجود داشته باشد.

 

امام جمعه لاهرود باور و اعتماد عمومی را سرمایه ای مهم دانست و افزود: بایستی با اقدامات شایسته و عمل به هنگام، مردم و خصوصاً جوانان را به آینده امیدوار کرد.

 

وی اهمیت مسئولیت ستاد برگزاری نماز جمعه را یادآور شد و تصریح کرد: مسئول جدید ستاد نماز جمعه لاهرود فردی ایثارگر و با سابقه انقلابی و جهادی است و باید تلاش کنیم تا از ظرفیت های وی در منطقه استفاده شود.

 

امام جمعه لاهرود به تعامل سازنده نهادهای فرهنگی، تربیتی، مذهبی، هیئات، مساجد و بقاع متبرکه با مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه تاکید کرد و از خداوند متعال توفیق روز افزون جهت خدمت به نمازگزاران بخش را خواستار شد.

کد خبر 1095659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha