برگزاری ۱۲ هزار برنامه مختلف در استان فارس ویژه ایام هفته دفاع مقدس

کوشکی جهرمی از برگزاری ۱۲ هزار برنامه مختلف در کل فارس ویژه ایام هفته دفاع مقدس خبر داد که ۹۰ درصد توسط رده های مختلف سپاه و بسیج انجام می شود، گفت: شهدا باعث شدند که مردم این سرزمین در امنیت و آرامش زندگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (شنبه 27 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 270 هزار رزمنده، 15 هزار شهید، 42 هزار جانباز و 2 هزار و 200 آزاده گرانقدر از فارس، پدید آورندگان حماسه و رویداد عظیم دینی، ملی و ایرانی دفاع مقدس بودند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با تاکید بر اینکه شهدا باعث شدند که مردم این سرزمین در امنیت و آرامش زندگی کنند، اظهار کرد: بخشی از جامعه ایثارگری در حوزه های مختلف در حال تلاش هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان یک کشور اثرگذار در جامعه جهانی است و رفع مشکلات بدون همکاری ایران میسر نیست، اضافه کرد: این دستاورد توسط شهدا و شهید سلیمانی ایجاد شد.

کوشکی جهرمی با یادآوری این مطلب که اقدامات خوب دولت بیانگر اینست که نسیم متفاوت از دولت های قبل خواهد وزید، افزود: در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس موضوع ایجاد موزه و توسعه و تکمیل یادمان شهدای گمنام را در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در فارس، گفت: تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس و رونمایی از کتاب «فارس در دفاع مقدس» از جمله برنامه های این ایام است که برنامه های هفته دفاع مقدس از 30 شهریور در فارس آغاز خواهیم کرد.

کوشکی جهرمی با اشاره به اینکه تجلیل از 140 هزار ایثارگر دفاع مقدس انجام می شود که برنامه مرکزی با یک هزار و 500 نفر از ایثارگران در مسجد جامع «شهدا» برگزار می شود، افزود: تجلیل از خادمان فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی از برگزاری 12 هزار برنامه مختلف در کل فارس ویژه ایام هفته دفاع مقدس خبر داد که 90 درصد توسط رده های مختلف سپاه و بسیج انجام می شود، افزود: شب شعر «حماسه سپیداران» و رونمایی از زره و سپر ایرانی با ترکیب 42 هزار پلاک شهدا و ایثارگران در شیراز از دیگر برنامه های این ایام است.

کد خبر 1095671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha