صدور ۸۶ فقره مجوز بی نام سرمایه گذاری در خراسان شمالی

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت: اطلاعات ۸۶ طرح سرمایه گذاری استان در سامانه مجوزهای بی نام بارگذاری شده و این مجوزها به صورت آنی به نام متقاضی سرمایه گذاری منتقل می شود.

«سید علی میرکریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد اظهار داشت: ارزش ریالی این پروژه ها 44 هزار میلیارد ریال است و با بهره برداری از آن برای بیش از دو هزار و 252 نفر شغل ایجاد می شود.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی افزود: پروژه های مزبور شامل 33 طرح بخش کشاورزی، 27 طرح بخش صنعت و معدن، پنج طرح گردشگری، 6 طرح عمران شهری و 15 طرح انرژی تجدید پذیر یا ساخت نیروگاه خورشیدی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی طرح های انرژی خورشیدی 17 هزار میلیار ریال است.

 

وی افزود: راه اندازی سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده در هیچ نقطه ای از کشور انجام نشده که با راه اندازی این سامانه، متقاضی سرمایه گذاری نیازی به طی فرآیندهای طولانی اداری ندارد و فرد به صورت آنی مجوز سرمایه گذاری را دریافت کرده و می تواند عملیات را آغاز کند.


میرکریمی اظهارداشت: متقاضی دریافت این مجوزها، برای اجرای طرح مشکلی در دریافت تسهیلات بانکی ندارد زیرا مطالعه امکان سنجی که توسط دستگاه مشاور انجام شده، مورد پذیرش بانک ها است.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی، سایر طرح های بخش خصوصی که نیازمند ورود سرمایه گذار است نیز در این سامانه قرار داده می شود.

کد خبر 1095746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha