نظارت صنف لوازم یدکی شیراز بر بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت قطعات خودرو

خسرو فرد گفت: واگذاری غرفه در بیستمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قطعات خودرو در فارس با هدف مشارکت افراد دارای صلاحیت با نظارت اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین شیراز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالهادی خسرو فرد»، امروز (شنبه 27 شهریور) با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی و اختصاصی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان عرصه صنعت قطعات خودرو در فارس در جمع خبرنگاران گفت: در شیراز نمایشگاه قطعات خودرو از نمایشگاه خودرو به همت مسئولین و پیشنهاد اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل تفکیک شده است.

رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین شیراز افزود: بیستمین نمایشگاه بین المللی و اختصاصی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان عرصه صنعت قطعات خودرو در فارس تنها نمایشگاهی در کشور است که از صفر تا صد مراحل پذیرش و واگذاری غرفه با اطلاع و مجوز اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل انجام می شود.

وی اضافه کرد: نظارت اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل بر این نمایشگاه موجب شده تا افراد دارای صلاحیت لازم در آن شرکت داشته باشند.

خسرو فرد تاکید کرد: نظارت این اتحادیه همچنین سبب افزایش اعتماد مردم برای خرید از این نمایشگاه تخصصی می شود زیرا ایمنی قطعات خودرو از حساسیت ویژه برخوردار است و اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین شیراز با اعمال دقت از حضور افراد سودجو در این نمایشگاه جلوگیری می کند.

کد خبر 1095855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha