مشارکت ۳.۲ میلیارد تومانی زنجانی ها در شور عاطفه ها

صفری با اشاره به آغاز طرح شور عاطفه ها با شعار« با هم مشق محبت بنویسیم» در زنجان گفت: در این طرح ۳.۲ میلیارد تومان جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شور عاطفه ها با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت کمیته امداد با شعار " باهم مشق محبت بنویسیم " از 20 شهریورماه در استان زنجان آغاز شده است.

 

هدایت صفری ادامه داد: از ابتدای اجرای این رویداد ملی ومعنوی ، خیران زنجانی بیش از سه میلیارد و 200 میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت کرده اند .

 

وی با اشاره به اینکه 6 هزار و 340 دانش آموز مستعد نیازمند از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد استان زنجان بهره مند هستند، افزود: کمک های جمع آوری شده در قالب شور عاطفه ها در کمترین زمان ممکن و با رعایت عزت نفس وکرامت دانش آموزان عزیز تحت حمایت براساس نیازسنجی واولویت بندی انجام شده توزیع می شود.

 

صفری با اشاره به اینکه اجرای پویش ملی ومعنوی شور عاطفه ها تا 11 مهرماه نیزادامه دارد، تصریح کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می توانند از طریق روشهای غیر حضوری از جمله شماره گیری #024*1*8877* وتلفن نیکوکاری 33116 واریز به شماره کارت ۳۷۹۹7950030420 60 کمک های خود را به دانش آموزان اهداء ودر تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مشارکت کنند.

کد خبر 1096030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha