۸۳۰ مورد فعالیت ویژه هفته دفاع مقدس در کردستان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ۸۳۰ مورد فعالیت با ۷۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در نشست با اصحاب رسانه استان با گرامیداشت نام و یاد شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: در استانه یکی دیگر از هفته‌های تاریخی انقلاب اسلامی هستیم و یاد و خطر شهدای دوران دفاع مقدس را که از کشور، انقلاب، نظام و ملت دفاع کردند گرامی می‌داریم که برای شکست دشمن بعثی ایثار و از خودگذشتگی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس عملی را انجام دادند که فراتر از ظرفیت کشور و نظام و انقلاب بود،افزود: امروز شاهد استمرار حرکت به یاد ماندنی رزمندگان ان زمان هستیم.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: دشمن بدنبال تجزیه کشور یودو می‌خواست سد راه ملت ایران شود اما امروز می‌بینیم که انقلاب ما در برابر دشمنان خود ایستاد و دشمنان نابود شدند و شهدای ما جاودانه ماندند‌.

 

سردار حسینی خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری،دفاع مقدس ایران را متکی به نفس و نام ایران را بلند کرد و موجب شعله‌ورتر شدن تلاش رزمندگان ایران شد‌.

 

وی با بیان اینکه ایران در جنگی نابرابر در مقابل دشمنان ایستاد و هیچ پشتوانه سیاسی در منطقه نداشت، افزود: این مهم برندی برای کشورهای آزادیخواه است.

 

 

وی اضافه کرد: دفاع مقدس باعث بروز و ظهور ظرفیت‌های خلاق و موجب تقویت و جهش نهضت‌های رهایی بخش در منطقه شد و شکست دشمن متجاوز، غلبه بر جبهه استکبار جهانی و تحقق وعده الهی به ثمر نشست.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: امروز آثار دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عامل قدرت ما شده است و کشور ما الگویی برای کشورهایی است که  می‌خواهند از تمامیت ارضی خود دفاع کنند.

 

 

سردار حسینی وظیفه اصحاب رسانه، اهل قلم و اهل اندیشه را عمل به رسالت‌شان دانست و گفت: قشر ایثارگر ما جانباز و شهید داد و رسانه باید زوایای پنهان این حادثه تاریخی کشور را به رشته تحریر درآورند و آن را تحلیل و تبیین کنند.

 

 

وی تصریح کرد: جوان، نوجوان، میانسال و سالخورده در جنگ حضور داشتند و زنان نیز در کنار رزمندگان جنگیدند و باید این تلاش‌ها برای ایندگان به عنوان یک گنجینه تاریخی بازگو شود.

 

 

وی با اشاره به شیوع کرونا اعلام کرد: برنامه‌های سپاه بیت‌المقدس در هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ۸۳۰ مورد با ۷۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در کردستان اجرا می‌شود که شامل دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس،بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی و استمرار طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا است.

 

 

حسینی هدف سپاه را تامین امنیت، ارامش، رفاه و اسایش مردم دانست و گفت: اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه،فعالیت در حوزه ضدعفونی اماکن و معابر عمومی، بهداشت و درمان در راستای ایجاد رفاه مردم انجلم شده است.

 

 

وی تصریح کرد: ۱۷۸ میلیارد تومان تاکنون اقلام و امکانات تهیه کردهیم و در اختیار نیازمندان قرار دادیم که شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی و غیره بوده و همچنین ۲۴ مرکز تجمیعی در سطح استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی و خدمت به مردم در حال فعالیت است.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اجرای مراسم و تقدیر از پیشمرگان مسلمان کرد، بهره‌برداری از ۳۲ طرح از جمله احداث پل، جاده، احداث خانه محرومین و غیره با دو میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان نیز در هفته دفاع مقدس در استان انجام می‌شود.

کد خبر 1096032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha