مانور بازگشایی مدارس در گیلان/ آموزش دانش آموزان از اول مهر آغاز می شود

رحمتی با اشاره به اجرای مانور امروز بازگشایی مدارس گیلان گفت: آموزش دانش آموزان از اول مهر به صورت مجازی آغاز می‌ شود.

«محمد رحمتی» با اشاره به آمادگی مدارس گیلان برای آغاز سال تحصیلی جدید به خبرنگار شبستان گفت: سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آموزش حضوری با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و حفظ سلامت کامل دانش آموزان و معلمان، بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا آغاز می‌شود افزود: اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس صورت گرفته اما برای آموزش حضوری منتظر دستورالعمل ستاد ملی کرونا هستیم تا با برنامه‌ریزی و آرامش نسبت به بازگشایی مدارس و آموزش حضوری اقدام کنیم.

 

وی با اشاره به اجرای مانور امروز بازگشایی مدارس گیلان تصریح کرد: این مانور به‌منظور آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در بخش‌های مختلف آموزش مجازی، حضور معلم‌ها و شورای مدارس اجرا می‌شود.

 

رحمتی با بیان اینکه آموزش حضوری از اول مهر نداریم اعلام کرد: بیش از ۸۰ درصد فرهنگیان گیلانی دز اول و بیش از۵۰ درصد هم دز دوم را تزریق کرده‌اند و در مراحل بعدی همه مرتبطین نظام آموزشی از جمله خانواده‌ها و رانندگان سرویس مدارس نیز در برابر کرونا واکسینه می‌شوند.

 

وی با اشاره به اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس گفت: جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها برای نوآموزان در روز پنج شنبه(۱ مهر) همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز برگزار می‌شود.

 

رحمتی آیین آغاز سال تحصیلی شنبه(۳ مهر) با حضور رییس جمهورر و نواختن زنگ یکی از مدارس کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: زنگ مهر و مقاومت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس شنبه(۳ مهر) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود در گیلان نواخته می‌شود.

 

گفتنی است؛ گیلان دارای بیش از  ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

 

کد خبر 1096085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha