۲۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می شود / ۵۰ عنوان کتاب مکتوب و صوتی منتشر خواهد شد

واحد گفت: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی در باغ موزه دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی واحد» امروز (28 شهریورماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی امسال با محوریت «ستاد جنگ های نامنظم» در محل موزه دفاع مقدس استان برپا خواهد شد.

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 250 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی در باغ موزه دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: گلباران مزار شهدا، تعویض پرچم گلزار شهدا، فضاسازی محیطی به ویژه در سطح شهرها، برگزاری پیاده روی در روز جمعه با حضور جانبازان ویلچری و نصب تصاویر شهدا در ورودی ادارات از جمله برنامه های اجرایی با مشارکت دستگاه های اجرایی است.

 

وی خاطر نشان کرد: بیش از 40 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس با مشارکت صدا و سیما مرکز اردبیل به روی آنتن خواهد رفت که از تلاش همکاران در صدا و سیمای مرکز اردبیل تقدیر و تشکر می کنم.

 

واحد اظهار داشت: نمایش «افلاکیان خاکی» با مرور خاطرات رزمندگان در جنگ های نامنظم از دیگر برنامه های اجرایی در باغ موزه دفاع مقدس است که با همکاری بیش از 70 هنرمند به همت بسیج هنرمندان در برگزار می شود و برای نظم بخشی به این برنامه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برای 250 نفر صندلی پیش بینی شده تا در فضای باز بتوانیم پروتکل های بهداشتی مدنظر را هم اجرا کنیم.

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان افزود: 30 عنوان کتاب از زندگینامه و خاطرات رزمندگان و 20 عنوان کتاب صوتی همزمان با هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

 

واحد عنوان کرد: 150 یادواره شهدا در سطح استان پیش بینی شده است که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در سطح محلات برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بیش از 70 غرفه نمایش دستاوردهای دستگاه های اجرایی در دوران دفاع مقدس نیز از دیگر بخش های دیدی در جوار باغ موزه دفاع مقدس است که از روز 31 شهریور ماه افتتاح خواهد شد و از ساعت 9 صبح تا 21 علاقمندان می توانند از آن بازدید کنند.

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان تاکید کرد: نمایش مستند تلویزیونی «یاران شهید چمران» با روایتگری و خاطره گویی رزمندگان جنگ های نامنظم از دیگر برنامه های معنوی به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

 

کد خبر 1096101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha