اکران مستند « گردان قاطریزه» در مسجد جامع رجایی شهر کرج

مستند « گردان قاطریزه» در مسجد جامع رجایی شهر کرج به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت بیان خاطرات پیرامون سختی ها و مشقات جنگ اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مستند « گردان قاطریزه» در مسجد جامع رجایی شهر کرج به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت بیان خاطرات پیرامون سختی ها و مشقات جنگ اکران می شود. 

 

مجید امیری با اعلام این خبر گفت: هدف از برپایی این برنامه دورهمی فعالان جبهه انقلاب با محوریت هفته دفاع مقدس و ترویج و تبین فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مسئول ستاد جشنواره عمار استان البرز افزود: مصطفی کریم پناه از یادگاران دوران جنگ تحمیلی در این آیین خاطراتی در خصوص قاطریزه بیان می کنند.

 

امیری اظهار کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس سراسر ناگفته ها و مسائل متعددی است که پرداختن به آن می تواند زمینه رشد آگاهی و بصیرت نسبت به منش رزمندگان دوران دفاع مقدس را در جامعه احیاء کند.

 

مسئول ستاد جشنواره عمار استان البرز خاطرنشان کرد: این برنامه روز دوشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۸ در مسجد حجت بن الحسن(ع) با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه بسیج برگزار می شود.

 

گفتنی است، گردان صابرین از لشکر ۱۰ سیدالشهداء معروف به قاطریزه بودند، رزمندگانی ورزیده که با پای پیاده مقداری زیادی مهمان و آذوقه را بار قاطرها می کردند و تا چندین کیومتر تا خط مقدم می بردند. 

 

 

کد خبر 1096131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha