مدرسه و دانشگاه دو محور اصلی برای ایجاد مدیریت کارآمد و انقلابی هستند

جوکار با اشاره به اهمیت توجه بحث آموزش و پرورش برای تربیت درست نسل جوان گفت: مدرسه و دانشگاه دو محور اصلی برای ایجاد مدیریت کارآمد و انقلابی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد اربعین حسینی را تسلیت گفت.

وی افزود: چهار دهه ازعمر انقلاب گذشته است و با وجود مشکلات موجود و اقدامات دشمنان علیه ما در این مسیر ثابت قدم بوده ایم اما اگر می خواهیم خروجی آن را ببینیم بایستی آسیب شناسی کنیم و مشکلات و وضعیت موجود را نیز تحلیل و بررسی کنیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما امروز باید بازخورد انقلاب خود را در تعلیم  وتربیت مشاهده کنیم و میزان رضایتمندی را از این طریق بسنجیم.

جوکار بیان کرد: متاسفانه تعلیم و تربیت نتوانست آنطور که شایسته و بایسته است تربیت فرزندان این مرز و بوم را دنبال کند ولی امروز باید با اطلاح سیستم آموزشی و ورود آموزش و پرورش و وزارت علوم به مباحث آموزشی و پرورشی در این مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به برگزاری طرح استانی طراوت ویژه کانون های مساجد یزد گفت: طرح هایی مانند طرح طراوت باید در آموزش و پرورش دنبال شود تا فرزندان ما در ابتدای آموزش خود بتوانند از تربیت درست بهره مند شوند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر طرح هایی مانند طرح طراوت مستمر باشد و تداوم داشته باشد شاهد ارزش والای آن نیز خواهیم بود و از این طریق می توانیم جوانان و نوجوانان را به مسجد جذب کنیم.

جوکار ادامه داد: ما اگر می خواهیم مدیریت کارآمد و انقلابی داشته باشیم باید از مدرسه و دانشگاه شروع کنیم و با تربیت اسلامی و انقلابی و افرادی متعهد در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: رضایتمندی خانواده ها و جامعه به عنوان یکی از شاخصه های اصلی در جهت تربیت صحیح فرزندانمان است که باید تحلیل و بررسی شود.

کد خبر 1096176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha