برگزاری مسابقات سه گانه فرهنگی دانش آموزان ویژه هفته دفاع مقدس در جهرم

زارعی از برگزاری مسابقات سه گانه فرهنگی دانش آموزان ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یک دوره مسابقات فرهنگی در رشته های عکس نوشته، تولید کلیپ و عکس خویش انداز به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم به شرایط ارسال آثار در مسابقات سه گانه دانش آموزی هفته دفاع اشاره کرد و افزود: این دوره از مسابقات ویژه دانش آموزان دختر شهرستان جهرم است.

 

وی با اشاره به قالب ارسال عکس نوشته و خویش انداز، عنوان کرد: ابعاد عکس نوشته حداقل ۱۰۸۰×۱۹۲۰پیکسل و حداکثر A4 یا A3 باشد.

زارعی با اشاره به اینکه فایل تصویر یکی از پسوندهای jpeg/bmp/ tiff باشد، خاطرنشان کرد: فایل ارسالی با کیفیت بوده و حداکثر ۱۰مگابایت و بالاتر نباشد.

 

وی قالب عکس می تواند به انتخاب دانش آموز به صورت طولی و عرضی باشد، گفت: آثار ارسالی باید تولیدی بوده و عکس ها نیزمفهومی وگویا باشد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه اطلاعات اثر حتما همراه اثر ارسال شود، گفت: اطلاعات بالای هر فرم شامل: نام ونام خانوادگی، پایه تحصیلی، کد ملی، تاریخ تولد، نام استان، نام شهرستان، نام حوزه بسیج دانش اموزی و نام مدرسه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه آثار در عین انتقال مفاهیم چند گانه و عمیق دفاع مقدس و معنوی، شلوغ نباشد، گفت: آثار باید خلاقیت لازم را داشته باشد.

 

زارعی همچنین به رشته کلیپ در این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: حداقل زمان کلیپ تهیه شده سه دقیقه و حداکثر زمان آن پنج دقیقه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه فایل ویدئویی ارسالی یکی از پسوندهای  mov/ mkv/ mp4/ aviباشد، عنوان کرد: فایل ارسالی نیز باید با کیفیت و بر اساس یکی از الگوریتم   p240/ p360/p480/p720 باشد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه عکس نوشته ها باید از یکی از شهدای دفاع مقدس همراه با جا گذاری قسمتی از وصیت نامه یا شخصیت شهید باشد، گفت:‌ کلیپ ها نیز مرتبط با دفاع مقدس با جاگذاری قسمتی از وصیت نامه و سجایای اخلاقی شهید و خویش انداز نیز یک عکس سلفی با قبر مطهر شهید یا عکس یک شهید باشد.

 

کد خبر 1096198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha