​اجرای طرح «مهرواره اوج» در گلستان/ محرومیت زدایی و مواسات با محوریت مساجد

حجت الاسلام کوثری از اجرای طرح مهرواره اوج در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، حجت الاسلام «احمد کوثری» ظهر امروز(یکشنبه 28 شهریور) در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک بین تبلیغات اسلامی با مرکز بزرگ اسلامی گلستان در مورد همکاری های مشترک اظهار کرد: این دو نهاد انقلابی از دیرباز همکاری های بسیار خوبی داشتند و ما برای عمق بخشی به این همکاری ها این تفاهم نامه را انجام دادیم.

 

مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی گلستان، همکاری و مشارکت و هدفمند کردن فعالیت های قرآنی، برگزاری مشترک نشست ها و همایش ها با موضوعات دینی و انقلابی، برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی و بصیرتی، سواد رسانه، حمایت از رسانه های تقریبی و فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی ذیل مساجد و نمازهای جمعه و حوزه های علمیه را از جمله محورهای این تفاهم نامه دانست.

 

وی افزود: امیدوارم این مباحث در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر تمدن نوین اسلامی و لبیک به منویات مقام معظم رهبری به ما کمک کند.

 

حجت الاسلام کوثری به طرح مهرواره اوج اشاره کرد و گفت: در مرداد ماه امسال مقام معظم رهبری تأکید کردند که مواسات و همدلی باید به اوج برسد و محور این رزمایش نیز باید از مساجد آغاز شود.

 

مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی گلستان از وجود حدود 2 هزار و 500 مسجد اهل سنت و شیعه در گلستان خبر داد و ابراز داشت: براساس همزیستی مسالمت آمیز شیعیان و اهل سنت در گلستان انتظار داریم تمامی مساجد در راستای لبیک به فرمان معظم له وارد میدان شوند و در طرح مهرواره اوج مشارکت کنند.

 

وی اضافه کرد: براساس آخرین گزارشات، استان گلستان در طرح مهرواره اوج رتبه نخست را دارد و امیدوارم به واسطه تعامل بین مرکز بزرگ اسلامی و تبلیغات اسلامی گلستان طرح مهرواره اوج و رزمایش مواسات به اوج خود برسد و زمینه محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان را با محوریت مساجد و روحانیون شیعه و سنی فراهم کند.

 

کد خبر 1096219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha