مأموریت ناوگروه نیروی دریایی ارتش یک اتفاق مهم و تاریخی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مأموریت ناوگروه نیروی دریایی ارتش را یک اتفاق مهم و تاریخی دانست و گفت: طول مدت زمان، فاصله طی شده و تامین لجستیک این ناوها موجب سربلندی ارتش جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده قرارگاه ارشد نظامی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با استاندار دیدار کرد.

 

«حسین کلانتری» در این دیدار گفت: ماموریت ۴۵ هزار کیلومتری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی موجب غرور ایران و وحشت دشمنان شد و بازگشت موفقیت آمیز آن موجب شادی ملت گردید.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: طول مدت زمان، فاصله طی شده و تامین لجستیک این ناوها موجب سربلندی ارتش جمهوری اسلامی است.

 

وی این موفقیت بزرگ را نشان دهنده خودکفایی و توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: طی این مسافت بدون پهلوگیری ناوها در سواحل کار بزرگ نظامی و لجستیکی است.

 

کلانتری خاطرنشان کرد: برنامه ریزی این ماموریت با اندیشه جوانان ایران انجام شده، در دنیا بی نظیر بوده و باعث می شود که کشتی های غیرنظامی را در پهنه دریاها حمایت کند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمادگی استانداری را جهت حمایت از ارتش اعلام کرد و گفت: در طی ۲ سال اخیر ارتباط خوبی بین استانداری و ارتش وجود داشت.

 

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران هم گفت: این استان ۲۱۰ شهید ارتشی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

«سیدمحمود داربام» با بیان اینکه ۱۱۴ آزاده و ۵۵۴ جانباز ارتشی در استان داریم، افزود: هزار و ۳۲۰ پرونده رزمندگان معسر ارتشی در این استان تشکیل شده است.

 

گفتنی است در این دیدار، امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده قرارگاه ارشد نظامی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد مورد تجلیل استاندار قرار گرفت.

کد خبر 1096221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha