رزمایش مهر در مدارس آستارا برگزار شد

موسوی گفت: رزمایش مهر با هدف بررسی، رفع کمبودها و آماده‌سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سطح مدارس شهری و روستایی بندر آستارا برگزار شد.

«سید سجاد موسوی» در حاشیه اجرای رزمایش مهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: رزمایش مهر امروز(یکشنبه، ۲۸ شهریور) با هدف بررسی، رفع کمبودها و آماده‌سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت همزمان با سراسر استان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ۱۶۰ واحد آموزشی شهرستان آستارا برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا افزود: بهسازی محیط مدرسه، تهیه تقویم سالانه، تشکیل شورای معلمان و دبیران، چگونگی حضور دانش‌آموزان در برنامه شاد، اطمینان بخشیدن به دانش‌آموزان و خانواده‌ها از بابت سلامت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله اهداف برگزاری رزمایش مهر بود.

 

وی اقدامات انجام‌شده درخصوص آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را خوب ارزیابی کرد و گفت: تمام توان خود را برای فراهم کردن شرایط مطلوب جهت حضور بدون دغدغه دانش‌آموزان در سطح مدارس به‌کار می‌بندیم و در‌همین‌راستا تمامی مدارس شهری و روستایی بارها ضدعفونی شده‌اند.

 

موسوی با بیان‌اینکه شیوع بیماری منحوس کرونا پروژه مهر امسال را نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌ کرده است، تصریح‌کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، بازگشایی مدارس براساس سه سناریو حضوری در مناطق عشایری روستایی، نیمه‌حضوری در مناطق کم‌جمعیت و غیرحضوری در مناطق پرجمعیت در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به بررسی وضعیت دسترسی تمام دانش‌آموزان این شهرستان به شیوه‌های آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری، خاطرنشان‌کرد: درهمین‌راستا اطلس آموزشی مدارس تدوین و شیوه‌های دسترسی دانش‌آموزان به ابزارهای آموزشی مشخص شده است.

کد خبر 1096239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha