تلاش برای بازگشایی مدارس روستایی در ناحیه ۲ اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: بیش از ۸۰ مدرسه روستایی تحت پوشش این ناحیه آموزش و پرورش است که بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس روستایی به صورت حضوری مانعی ندارد.

«محمدرضا تقی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ارسال شده از سوی وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس به صورت آرام و تدریجی مشروط بر حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان خواهد بود.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز افزود: هر اقدامی که انجام دهیم باید مشروط به حفظ سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان باشد، در غیر این صورت اقدامات حضوری بدون در نظر گرفتن این دو شرط امکان پذیر نیست.

 

وی با بیان اینکه بخش غیزانیه زیر نظر ناحیه ۲  آموزش و پرورش است اضافه کرد: ما در ناحیه ۲ بیش از 80 مدرسه روستایی داریم که بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس روستایی به صورت حضوری مانعی ندارد.

 

تقی زاده با اشاره به مرکز واکسیناسیون شهید سالمی عنوان کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز تنها ناحیه ای است که مرکز واکسیناسیون عمومی را راه اندازی کرده و مورد تقدیر رئیس مرکز بهداشت نیز قرار گرفته است و امیدواریم با سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون هرچه سریع تر شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

 

وی یاد آور شد: تلاش بر این است که بستر آموزش در شبکه شاد به طور کلی آماده شود که این مهم مستلزم به‌روزرسانی آن است و در این راستا ابلاغیه های سیستمی به‌روزرسانی شده است.

 

کد خبر 1096270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha