ویژه‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی اعلام شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۱ برنامه شاخص از سوی ستاد استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» روز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان آذربایجان شرقی پرداخت و اظهار داشت: ۴۱ برنامه‌ شاخص و ویژه در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و هنری در کلانشهر تبریز و شهرستان‌های آذربایجان شرقی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: نخستین برنامه این هفته روز ۳۰ شهریور ماه در محل مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز با حضور یک هزار و ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان، رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی تمامی قواعد و مقررات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم به دقت رعایت خواهد شد؛‌ همچنین رژه موتوری پس از این مراسم همراه با عطرافشانی و غبارروبی از مزار شهدا در آرامستان وادی رحمت تبریز پیش بینی شده است.

سردار عباسقلی‌زاده برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل پارک ائل‌گلی تبریز را از دیگر برنامه‌های مصوب هفته دفاع مقدس در استان دانست و افزود: به دلیل وضعیت کرونایی حاکم بر کشور و تبریز این نمایشگاه به صورت نمایش ادوات، تجهیزات و تسلیحات نظامی و دفاعی نیروهای مسلح مستقر در تبریز خواهد بود.

وی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و هنری و نیز جشنواره فعالان فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس و توزیع کتب منتشر شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در میان دانش‌آموزان و اجرای چندین برنامه ویژه کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامیی ایران در حال حاضر در اوج اقتدار و ثبات به سر می‌برد، یادآور شد: به برکت هدایت‌های فرماندهی کل قوا و آمادگی‌های رزمی و دفاعی نیروهای مسلح، روز به روز بر اقتدار دفاعی نظام افزوده می‌شود.

کد خبر 1096277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha