اهدای ۳۱۳ بسته معیشتی به نیابت از شهداء   توسط کانو ن شهدای سرخاب تبریز

تلاشگران کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب با مشارکت مرکز نیکوکاری بنی هاشم تبریز،۳۱۳ بسته غذایی به نیابت از شهداء تدارک و در بیست وسومین مرحله از کمک های همدلی خود دربین خانواده های آسیب پذیرمنطقه توزیع کردند.

«جعفر محمدخانلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۳۱۳  بسته معیشتی کامل به نیابت از شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعین حرم وامنیت و سلامت به همت کانون فرهنگی شهدای سرخاب و با مشارکت مرکزنیکوکاری بنی هاشم مسجد سرخاب در بیست و سومین مرحله ازکمک های مومنانه کانون و مسجد خبرداد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: انفاق کردن در راه خدا و رفع حاجت نیازمندان آثار و برکات فردی و اجتماعی متعددی در بر دارد. این آثار اعم از مادی و معنوی، و دنیوی و اخروی است.
محمدخانلی با بیان اینکه انفاق بهره مندی از غفران و رحمت الهی را در پی دارد،افزود: در این اقدام خداپسندانه با مشارکت فعالان کانون و خادمین مرکزنیکوکاری،۳۱۳ بسته غذایی کامل به نیابت از شهدای گرانقدر،تهیه و توسط عوامل اجرایی شبانه تحویل این خانواده های عزیز داده شد.
وی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، گوشت ، مرغ، تخم‌مرغ، قند، شکر، پنیر و...به ارزش هربسته ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های خیرین،نمازگزاران،اهالی منطقه برای این امر مهم اختصاص داده شد.
محمدخانلی ادامه داد: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مسجد شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی،اجرای برنامه های ملی و مذهبی،برگزاری هیئت های هفتگی،پخت وتوزیع غذای گرم،ذبح قربانی از دیگر عنوان های اقدامات کانون می باشد.
 مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریزضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تلاشگران دراین راستا،خاطرنشان کرد: خانواده های مشمول در این دوره ازکمک های همدلی ، نیازمندان و افرادی بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات مالی و معیشتی شده بودند، و امیدواریم این طرح در شب های دیگر ماه صفر نیز به همت خیرین و نیکوکاران ادامه یابد.

 

کد خبر 1095486

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha