سپاه و بسیج پای ثابت برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: بسیح در امور فرهنگی و اجتماعی به ویژه بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی حضوری پررنگ دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» در جمع بسیجیان فعال در عرصه های جهادی و بهداشتی تبریز، اظهار داشت: اقدام جهادی بسیجیان در عرصه های  همیاری به محرومان، تهیه بسته های معیشتی و واکسیناسیون عمومی قابل توجه بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون عمومی در کشور با ورود سپاه و بسیح گفت: در جریان واکسیناسیون خودرویی شهر، سپاه عاشورا پیشقدم خدمت‌رسانی شد که این امر نیز تاثیر مثبتی بر تسریع واکسینه مردم دارد.

وی در ادامه با بیان این‌که سپاه و بسیج پای ثابت برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: بسیح در امور فرهنگی و اجتماعی به ویژه بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی حضوری پررنگ دارند.

‌امام جمعه تبریز ‌با اشاره به این‌که سپاه و بسیج در تثبیت امنیت مرزهای کشور به ویژه در منطقه شمال غرب نیز اقدامات ارزنده ای داشته و دارد، افزود: در بعد نظامی حضور قهرمانان سپاه عاشورا در مرزهای شمال غرب کشو؛ بدخواهان انقلاب را مایوس کرده است.

کد خبر 1095897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha