تمبر همایش روز ملی شعر و ادب فارسی در تبریز رونمایی شد

تمبر همایش روز ملی شعر و ادب فارسی و گرامیداشت استاد سیدمحمدحسین شهریار با حضور رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مقبره الشعرای تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، تمبر همایش روز ملی شعر و ادب فارسی و گرامیداشت استاد سیدمحمدحسین شهریار با حضور غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مقبره الشعرای تبریز رونمایی شد.

«غلامعلی حداد عادل» در این آیین گفت: توجه به این گونه رویدادها در قالب رسانه ارتباطی تمبر که سفیر فرهنگ کشورهاست موجبات گسترش و معرفی فرهنگ، هنر و ادبیات غنی کشورمان به سایر کشورهای دنیارا فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه تمبر اثری قوی در اعتلای فرهنگ و تاریخ کشور است، افزود:  تاریخ و فرهنگ و پیشینه ما مایه افتخار امروز کشور است  و وظیفه ما زنده نگهداشتن هویت و افتخار ایران زمین و انتقال این میراث به آیندگان است.

بنابر ایت گزارش، همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی و با حضور دکتر غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، جمعی از مسوولین استانی و شعرا و ادبا مزار استاد شهریار در مقبره الشعرا تبریز گلباران شد.

همچنین در این آیین که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دکتر شعردوست نیز حضور داشت برنامه‌های متنوعی چون موسیقی سنتی، شعرخوانی شعرای استان و ... نیز اجرا شد.

گفتنی است همه ساله در بیست و هفتم شهریورماه مقارن با روز ملی شعر و ادب فارسی مقبره‌ی استاد شهریار با حضور مسئولین استانی و علاقمندان شعر و ادب گلباران می‌شود.

کد خبر 1096278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha