توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به همت مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری تبریز

به همت مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری تبریز،۵۰۰ بسته معیشتی کامل تهیه و میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان مرکزنیکوکاری توزیع شد.

«یونس فاتح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اینکه گروه های زیادی در بحث معیشت دچار آسیب شدند، اظهار کرد: کمک خداپسندانه و مومنانه خادمین مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری تبریز در راستای تحقق فرامین ولی امرمسلمین جهان و با هدف کمک به مستمندان و خانوادهای آسیب دیده  با تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی اجرایی شد.
مدیرمرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری تبریز گفت: فرمایشات و بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری و لزوم اوج گیری نهضت مواسات و احسان و شناسایی افراد نیازمند، نهادهای مردمی و انقلابی با لبیک گویی صحنه‌های ماندگاری را رقم زدند.
فاتح افزود: هدف مرکز نیکوکاری تسریع در روند خدمت رسانی هست و این مرکز هم تا به حال به صورت عالی پیش رفته و در مسائل مختلف و انواع و اقسام نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت به صورت اختصاصی ورود کرده و موفق بوده است.
وی ادامه داد: با همکاری و همیاری کمک‌های خیرین و با استفاده از نذورات مردمی در ایام ماه محرم موجی از کمک‌های مؤمنانه به راه افتاد و با تهیه اقلام معیشتی و پخت غذای گرم و توزیع میان نیازمندان و مناطق کم برخوردار مجاهدت‌هایی ثبت شد و مردم بصیر و ولایتمدار، پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستورات مقام عظمای ولایت را ثابت کردند.
فاتح در خصوص اهتمام خادمین مرکز نیکوکاری که این روزها با اهتمام ویژه ای برای خدمت رسانی به مردم به صحنه آمده اند،اظهار کرد: این ۵۰۰ بسته‌ مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند،خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده‌های شناسایی‌شده توسط خادمین مرکز،توزیع شده است.
وی بسته های غذایی را شامل برنج، گوشت، روغن سرخ‌کردنی، روغن پخت ‌وپز، نخود، لوبیا، ماکارونی، کنسرو ماهی و رب گوجه‌فرنگی و... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: هزینه آن به همت خیرین حامی این مؤسسه به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان تأمین و همه اجناس با کیفیت عالی و در بسته بندی مناسب و با رعایت اصول بهداشتی میان مددجویان کمیته امداد توزیع شد.
مدیرمرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری ضمن تجلیل و قدردانی صمیانه از تمامی خیرین و خادمین این مرکز،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با توکل بر خداوند منان و همت خیرین عزیز،طرح «مهرمهربانی» را برای دانش آموزان نیازمند با تهیه و اهداء لوازم التحریر و لباس نو برای آغاز سال تحصیلی جدید اجرایی کنیم.

 

کد خبر 1095917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha