صبوری پدران و مادران شهدا فراموش‌ناشدنی است

آل هاشم با بیان اینکه صبوری پدران و مادران شهدا فراموش‌ناشدنی است، گفت: عظمت دفاع مقدس را نباید فراموش کرد و قدر آن را باید دانست زیرا مرور تاریخ نشان‌دهنده اهمیت آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: صدام ملعون، از حمایت همه‌جانبه ابرقدرت‌هایی چون آمریکا و شوروی سابق برخوردار بود که البته به دست همین آمریکا به دارآویخته شد و شوروی سابق نیز فروپاشید و تجزیه شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که رزمندگان ایرانی در مقابل ابرقدرت های جهان با دستان خالی مقاومت کردند، خاطرنشان کرد: ابهت آمریکا روز به روز کاهش یافته و امروز شاهدیم ضعف ایالات متحده نمایان شده است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شهدای دوران دفاع مقدس به ما حیات دوباره داده گفت: جانبازان، ایثارگران و آزادگان نیز اقتدار و عزت کنونی را برای ما در سطح جهان به ارمغان آورده‌اند.

وی با بیان اینکه صبوری پدران و مادران شهدا فراموش‌ناشدنی است، اظهار داشت: عظمت دفاع مقدس را نباید فراموش کرد و قدر آن را باید دانست زیرا مرور تاریخ نشان‌دهنده اهمیت آن است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه بهتر است با مرور تاریخی ببینیم کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم و آنهایی که جنگ را علیه ما آغاز کردند و دوستان آن‌ها به کجا رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: تاریخ با خودش عبرت‌ها دارد و از منظر باورهای اعتقادی، اجتماعی، ارادی و سیاسی تابلوهای گوناگونی را به تصویر می‌کشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به وقایعی که در طول تاریخ برای مدعیانی چون فرعون، قارون، صدام، حسنی مبارک و امثال آنان روی داده، ادامه داد: عظمت و صلابت کشور ما در سایه فداکاری‌های نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج، جهاد سازندگی و نیروهای مردمی حفظ شده است.

کد خبر 1096284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha