برپایی نمايشگاه نقاشى «قهرمانان کوچک» به نفع کودکان مبتلا به سرطان درتبریز

موسسه تسکین تبریز در راستای تامین هزینه های درمانی و حمایتی کودکان تحت حمایت موسسه اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش آثارنقاشی کودکان مبتلا به سرطان نموده است.

«جواد میلانی» درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان «قهرمانان کوچک» و فروش آثار نقاشی کودکان مبتلا به سرطان خبرداد.
مدیرعامل موسسه حمایت ازکودکان مبتلا به سرطان (تسکین) تبریزگفت:این موسسه در راستای کمک به این عزیزان و خانواده های آنها فعالیت هایی را در سطح استان در طول سال انجام می دهد.
میلانی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه نقاشی با عنوان «قهرمانان کوچک» از جمله این برنامه ها است، افزود: در این نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به سرطان به نمایش در می آید.
وی اظهارکرد: این نمایشگاه روزهای ۲۵ و۲۶ شهریور ماه از ساعت ۱۰:۳۰ الى ۲۲ در مجتمع تفریحی تجاری لاله پارک،طبقه همکف دایر می شود.
مدیرعامل موسسه بیان کرد: تمام عوايد حاصل از برگزارى نمایشگاه و فروش آثار،صرف تامین هزینه های درمانی و حمایتی کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش موسسه تسکین می گردد.
میلانی در ادامه به بیان بخشی از فعالیت های موسسه تسکین پرداخت و اضافه کرد: موسسه تسکین برای کمک به کودکان و خانواده های آنها نیازمند یاری و همکاری مادی و معنوی خیرین و نیکوکاران استان است.
مدیرعامل موسسه تسکین خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ از ۴۱۴ کودک تحت حمایت تسکین،۵۳ نفر بهبود یافته و قطع درمان شدند و ۲۵ نفر فوت کردند.دراین سال موسسه تسکین ۳۰ درصد هزینه های درمان را برعهده داشت  و این درصد در سال ۱۴۰۰ به ۴۵ درصد رسیده است و امیدواریم با حمایت خیرین و نیکوکاران و شهروندان محترم درصد حمایتی از این بیماران و خانواده های آنها افزایش یافته و شاهد بهبود تمامی کودکان مبتلا به سرطان بوده و پیروزی این کودکان را جشن گرفته و واژه سرطان را برای همیشه از فرهنگ نامه بیماری ها پاک کنیم.

 

کد خبر 1094313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha