دفتر پنجم وصایای شهدای استان کرمان رونمایی می شود

گروئی ساردو گفت: وصایای شهدای استان در قالب ۲۰ جلد منتشر می شود که تاکنون ۵ جلد آن چاپ شده و این وصایا بسیار پرمحتوا و پربار است و مورد استفاده جوانان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ احمد گروئی ساردو، دوشنبه(۲۹ شهریور) در نشست ستادبزرگداشت هفته دفاع مقدس در استانداری؛ با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس یکی از برنامه های هر ساله را دیدار با خانواده شهدا عنوان و بیان کرد: ۶۰ درصد والدین شهدا از دنیا رفتند و در مورد مابقی ضرورت دارد دیدارها انجام شود.

 

 

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمان انتشار کتابچه «مردان مرد» در فضای مجازی و رونمایی از دفتر پنجم وصیت نامه شهدای استان را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: وصایای شهدای استان در قالب ۲۰ جلد منتشر می شود که تاکنون ۵ جلد آن چاپ شده و این وصایا بسیار پرمحتوا و پربار است و مورد استفاده جوانان قرار خواهد گرفت.

 

 

وی از انعقاد قرارداد با صداوسیمای مرکز استان کرمان برای تولید ۵۲ مستند تلویزیونی در خصوص شهدای استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۰ مستند آماده رونمایی است.

 

 

گروئی ساردو تعویض پرچم های قبور شهدا، نواختن زنگ ایثار در یکی از مدارس ترجیحاً در زنگی آباد زادگاه و مزار سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی، حضور در وبینار سراسری لاله های سفید- بزرگداشت شهدای منا- و اجلاسیه سراسری تجلیل از ۳ هزار راوی پیام آوران ایثار را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

 

کد خبر 1096422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha