۱۰ آذرماه پایان زمان ارسال آثار به ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی است

مرادی با اشاره به اینکه ۱۰ آذرماه پایان زمان ارسال آثار به ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی است، گفت: اختتامیه و نشست های احتمالی قبل از نیمه دی ماه اعلام خواهیم کرد و هفته آخر دی ماه اختتامیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد مرادی»، امروز (دوشنبه 29 شهریور) در نشست خبری ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی، گفت: علاقه داشتیم زودتر فراخوان اعلام شود اما امیدواریم در این محدوده زمانی بهترین آثار را جذب کنیم.

دبیر علمی ششمین کنگره بین المللی ایثار و زنان عاشورایی با اشاره به فراخوان ایثار و زنان عاشورایی، افزود: در موضوعات کنگره گستردگی موضوعی در حوزه ایثار مد نظر قرار داده ایم، ایثار انسانی و عقلانی، ایثار در نگاه اسلامی، ایرانی و انسانی از جمله ای موضوعات است و فارغ از دغدغه ها هر اثری را که حس می کنند در مورد ایثار است برای دبیرخانه ارائه کنند چرا که به طور مثال ورزشکاران بانویی که با حجاب اسلامی ورزش و مبارزه می کنند، در حال ایثار هستند.

وی با اشاره به اینکه کنگره در بخش های شعر سنتی، نیمایی و نو، کودکان و نوجوان و سرود و ترانه برگزار می شود، افزود: بخش ویژه زبان در انگلیسی و عربی است و از سه زاویه برای بین المللی شدن فراخوان فعالیت خواهیم کرد.

مرادی با یادآوری این مطلب که 10 آذرماه پایان زمان ارسال آثار است، تاکید کرد: اختتامیه و نشست های احتمالی قبل از نیمه دی ماه اعلام خواهیم کرد و هفته آخر دی ماه اختتامیه برگزار می شود.

کد خبر 1096455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha