تبدیل سیاخ دارنگون به بخش موجب پیشرفت آن خواهد شد

احمدی زاده گفت: تبديل منطقه سياخ دارنگون به بخش مطالبه به حق مردم بود كه با پیگیری مسئولان استان امروز محقق شده است و موجب پیشرفت سیاخ دارنگون به عنوان یک منطقه دارای ظرفیت مطلوب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی ‌زاده»، امروز (دوشنبه 29 شهریور) در آئین افتتاح بخشداری سیاخ دارنگون و معرفی سرپرست بخشداری اين منطقه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در استان فارس برنامه های شاخصی برای هفته دفاع مقدس امسال در نظر گرفته شده و از ١٤٠ هزار پيشكسوت دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: تبديل منطقه سياخ دارنگون به بخش مطالبه به حق مردم بود كه با پیگیری مسئولان استان امروز محقق شده است و موجب پیشرفت سیاخ دارنگون به عنوان یک منطقه دارای ظرفیت مطلوب خواهد شد.

وی اضافه کرد: وجود تعدادی از پادگان‌ های ارتش و سپاه در سیاخ دارنگون نیز ظرفیت مناسبی برای توسعه شهرستان شیراز است و با رفع مشکلات قانونی باغ شهرهای این منطقه این پادگان ها نیز به عنوان ظرفیت مطلوب می توانند مورد استفاده بیشتری قرار بگیرند.

معاون استاندار فارس با اشاره به جلسه اخير رهبر معظم انقلاب با دولتمردان دولت سيزدهم بیان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در این جلسه عدالت محوری، مبارزه با فساد و مردمی بودن است و همین مردمی بودن و عدالت محوری شاهد تحقق مطالبات مردم سیاخ دارنگون نیز شده است.

خاطر نشان می شود، در این مراسم «علی شاکری» به عنوان سرپرست بخشدار سیاخ دارنگون معرفی شد.

کد خبر 1096495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha