رقابت ۱۴۴ شرکت کننده در چهل و چهارمین دوره مسابقات  قرآن اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ۱۴۴ برگزیده مرحله شهرستانی امروز در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «عظیم آسوده» گفت: مرحله استانی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز دوشنبه (29 شهریور) و با رقابت 144 شرکت کننده در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و ۵ جزء، تلاوت ترتیل، تحقیق، اذان، دعاخوانی و تفسیر قرآن کریم آغاز شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: در بخش برادران با حضور ۶۹ نفر در محل شبستان امامزاده سید عباس(ع) بجنورد و در بخش خواهران با حضور ۷۵ نفر از بانوان برگزیده مرحله شهرستانی در محل دانشکده علوم قرآنی بجنورد این مسابقات تا عصر امروز ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه بخش دعاخوانی به صورت استانی برگزار می‌شود، اظهارکرد: ۲۳ نفر در بخش خواهران و ۳۰ نفر در بخش برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام آسوده با بیان اینکه این مسابقات به صورت حضوری است و همه جوانب برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: اختتامیه این آیین ساعت ۱۸ امروز در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اینکه نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در مراسم اختتامیه اعلام می شود، گفت: امسال برای نخستین بار مرحله نیمه نهایی نیز در دستور کار قرار گرفته و پس از آن برگزیدگان در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.


 

کد خبر 1096499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha