برگزاری پویش «به تو از دور سلام» در قالب قرائت زیارت اربعین در همدان

حجت الاسلام نظیری ، از برگزاری پویش «به تو از دور سلام» در قالب قرائت زیارت اربعین در سطح استان همدان خبر داد گفت: این برنامه همزمان با اربعین حسینی در فضای باز برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمدهادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: برای اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی، تیم های بازرسی و نظارتی ویژه ای تشکیل و بر حسن اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مربوطه نظارت می کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در آیین های عزاداری ماه محرم استان همدان بیش از ۸۵ درصد بود که این مهم با همراهی و همکاری مطلوب هیات های مذهبی و همچنین گروه های مختلف مردمی محقق شده است.

 

وی در ادامه از برگزاری پویش «به تو از دور سلام» در قالب قرائت زیارت اربعین در سطح استان همدان خبر داد و افزود: تمامی برنامه های مرتبط با اربعین شهادت امام حسین(ع) در فضای باز و براساس مجوزهای ستاد مقابله با کرونا در سطح شهرستان های تابعه استان همدان برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان استان همدان، برگزاری مجالس روضه و چهارپایه خوانی در محلات ها را از دیگر برنامه های اربعین حسینی اعلام کرد و گفت: آیین های ویژه گرامیداشت اربعین حسینی با مشارکت مطلوب و موثر موکب ها، هیات‌ها، مساجد و محافل دینی در مناطق مختلف استان همدان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام نظیری گفت: درهمین ارتباط، تیم های نظارتی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور و همراهی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تا پایان ایام ماه صفر، بر روند برگزاری مجالس و آیین های ویژه عزاداری این ایام نظارت دقیق دارند.

 

وی بیان کرد: تمام برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز اجرا می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1096515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha