بسیجیان در همه عرصه ها خدمت گزار مردم هستند/ اهدای ۲۰۰۰ بسته حمایتی به نیازمندان خوزستان

سردار شاهوارپور ازتوزیع ۲ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم و کم‌برخوردار خوزستان خبر داد وگفت: صحنه‌های جنگ تجربه گرانبهایی برای ما شد که هر زمان حادثه‌ای برای ما پیش می‌آید با همان رویکرد و سازماندهی دوران جنگ، بسیج و مردم وارد میدان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مکتب نجات‌بخش اسلام با تفکر شیعه و ولایت، ولایتی که همواره مردم را از سیاهی و پلیدی هر چیزی که مایه شر و نابودی بشر هست نجات می‌دهد و با چراغ نورانی ولایت مسیر حق و الهی را پیدا می‌کنیم، امروز مفتخریم با رهبری مقام معظم رهبری این کشتی طوفان‌زده مسیر خود را ادامه می‌دهد و علی‌رغم اینکه دشمنان می‌خواهند نظام اسلامی را دچار مشکل کنند با پشتیبانی خداوند متعال و هدایت رهبری امروز توانستیم از موانع و مشکلات عبور کنیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: در راستای تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک به نیازمندان با تلاش شبانه‌روزی همه عزیزان بسیجی در قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع)، بسیج سازندگی و سپاه ولیعصر (عج) امروز شاهدیم که هر هفته به همت این برادران با پشتیبانی فرمانده کل سپاه، سازمان بسیج مستضعفین و سایر مجموعه‌های خدمتگزار، می‌توانیم هر هفته یک سری بسته‌های معیشتی، حاوی مواد غذایی که مورد نیاز بسیاری از خانواده‌های بی‌بضاعت و محروم هست تامین و در سراسر استان توزیع می‌شود.


وی با اشاره به اینکه امروز هم ۲ هزار بسته معیشتی با کمک بسیجیان به دست نیازمند واقعی می‌رسد اضافه کرد: این اقدام نیکو، یکی از کارهای با ارزشی است که خداوند به صراحت از آن در قرآن کریم با عنوان احسان، نیکوکاری و کار مخلصانه یاد می‌کند.

 

سردار شاهوارپور این بسته‌های معیشتی (شامل برنج، روغن، ماکارانی و ...) به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان و در کل به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان است تاکید کرد: صحنه‌های جنگ تجربه گرانبهایی برای ما شد که هر زمان حادثه‌ای برای ما پیش می‌آید که دشمنان ساخته‌اند یا طبیعی هستند مثل سیل، کرونا، زلزله و ... با همان رویکرد و سازماندهی دوران جنگ، بسیج و مردم را وارد میدان می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه بسیج سازمانی است که با هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز با اقتدار در همه عرصه‌ها حضور دارد عنوان کرد: در بخش کمک به کادر درمان، بسیجیان علاوه بر اینکه در بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند در بخش شناسایی مبتلایان به کرونا هم در میدان حضور دارند، همچنین در بخش واکسیناسیون بیش از ۲۰ مرکز تجمیعی وسیع واکسیناسیون با نیروهای جهادی و بسیجی در سطح استان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

فرمانده حضرت سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در خانه‌های بهداشت بیش از ۶ هزار اکیپ آموزش دیده و سازماندهی شده در سراسر استان که رو به افزایش هستند بسیجی‌وار به مردم خدمت می‌دهند.

 

وی در پایان از تمامی دست‌اندرکاران این اقدام جهادی تقدیر کرد و یاد آور شد: از مجموعه معاونت فنی و زیربنایی، معاونت برنامه و بودجه قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع)، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ابوالفضل و سایر همکاران قرارگاه، بسیج سازندگی سپاه استان و همکاران در مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) که همت کردند تا این اقدام صورت بگیرد تقدیر می‌کنیم، مردم می‌بینند که عزیزان بسیجی و سپاهی علاوه بر کار تخصصی خود در حوزه امنیت و دفاع، در عرصه کمک‌رسانی هم در کنار مردم هستند و باعث خنثی‌سازی دروغ‌های دشمن می‌شوند.

 

کد خبر 1096539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha