برگزاری بیش از ۱۲۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در ماسال

مهدی‌پور از برگزاری بیش از ۱۲۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه ماسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «کامیار مهدی‌پور» عصر امروز(دوشنبه، 29شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مجموعه بسیج و سپاه متعلق به همه و بدون هر گونه محدودیتی پیگیر مشکلات همه آحاد است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه اصحاب رسانه کمک کننده رفع مشکلات جامعه هستند افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز جنگ جدی دشمن جنگ تبلیغاتی است و این موضوع رسالت خبرنگاران را پررنگ می کنند.

 

وی با بیان اینکه از شروع جنگ تحمیلی بر ما 41 سال می‌گذرد گفت: امروز یکی از رسالت‌های اساسی ما شناخت مفاهیم دفاع مقدس و انتقال به نسل‌های دهه هشتاد و نود است.

 

مهدی‌پور با بیان اینکه اگر زندگی و سیره شهدا را به نسل‌های جدید انتقال ندهیم قطعا دچار گناه شده‌ایم تصریح کرد: الگوی دفاع مقدس امروز ما را از توطئه چینی‌های دشمنان نجات داده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه ما تنها انقلابی هستیم که بدون خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد چله نخست انقلاب شدیم خاطرنشان کرد: چله نخست انقلاب برگرفته از آرمان‌های شهدا بود که با استعانت به خداوند شاهد نصرت‌های فراوان الهی در این مدت بودیم.

 

وی با بیان اینکه در 200 سال اخیر، جنگ تحمیلی و نابرابر عراق علیه ایران، تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم اظهار کرد: خودکفایی امروز از برکات دفاع مقدس است و امروز به کشوری که دارای اقتدار دفاعی است افتخار می‌کنیم.

 

مهدی‌پور با بیان اینکه 124 برنامه توسط شبکه بزرگ بسیج ماسال برای هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است افزود: آغاز این برنامه‌ها از 31 شهریور است و تا 6 مهر ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال خاطرنشان کرد: رژه خودرویی یگان‌های نظامی و انتظامی، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ویزیت رایگان، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران ماسال با سخنرانی آیت‌الله رییسی رییس جمهور کشورمان به صورت ویدیو کنفرانس، تجلیل از کادر درمان شهرستان و بازدید از محله آسیب‌پذیر سنگ‌بست از جمله برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 1096652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha