اعلام برنامه های جاریِ ستاد کانون های مساجد کرمان/ سومین جشنواره ملی سرود سردار آسمانی در هفته دفاع مقدس آغاز به کار می کند

حجت الاسلام گرجی فعالیت های ستاد کانون های مساجد استان کرمان را در بخش های مختلف از جمله در قالب سومین رویداد ملی فهما تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، سه شنبه(۳۰ شهریور) در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی؛ گفت: بزرگترین خطر برای بشریت جهل و نادانی است و همه تلاش امام حسین برای رهایی بشر از نادانی و ضلالت بود.

 




مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در ادامه با بیان اینکه دانایی، دغدغه مندی و دینداری سه مهم برای کار فرهنگی است؛ نسبت به کار فرهنگی باید شناخت دقیقی از فعالیت های فرهنگی داشت.

 

 


وی لزوم توجه به نیازهای فرهنگی زمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: این که ما با یک سوالِ مخاطب گیر می کنیم چون زمان و مخاطب را نمی شناسیم.

 

 



گرجی با بیان اینکه بعضی فعالیت های فرهنگی ما فقط دیدن نوک بینی است در حالی که باید فرداها را دید؛ اظهار کرد: دشمن از هر ابزاری استفاده می کند و ما نیز باید نحوه استفاده از ابزارها را بدانیم.

 

 



وی به فعالیت های فرهنگی ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره و بیان کرد: به مناسبت اربعین حسینی مسابقه کتابخوانی مجازی و دلنوشته با عنوان " از خاطرم نمی رود" از اول تا ۶ مهر برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.
 

 

 


مدیرستاد کانون های مساجد استان کرمان همچنین با اشاره به طرح " کوثر رسالت" با هدف آموزش مادران و مربیان قرآنی برگزار می شود؛ افزود: این طرح که برای ۱۰ استان از جمله کرمان است؛ چهارشنبه و پنجشنبه جاری در کرمان برگزار می شود.

 



وی درباره سومین دوره رویداد ملی فهما با شعار  "به توان مردم"  استعدادیابی بچه های مسجد را یکی از کارکردهای فهما عنوان و بیان کرد: حضور هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی، جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به نماز جماعت و فعالیت های مسجد، اثربخشی تولیدات فرهنگی کانون ها و... را از دیگر کارکردهای این رویداد فهرست کرد.

 

 



گرجی زمان رویداد ملی فهما برای بارگذاری فعالیت ها را از ۱۶ مرداد تا ۳۰ آذرماه اعلام کرد و در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: طرح سه شنبه های تکریم، راویان آسمانی- روایتگری خانواده شهید در مسجد- آغاز به کار سومین جشنواره سرود سردار آسمانی، طرح شنبه های با کتاب با تاکید بر معرفی کتب دفاع مقدس، ویژه برنامه در کانون ها به خصوص کانون های همنام با شهدا و معرفی شهدای محله از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 1096713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha