برگزیدگان مهرواره ادبی‌ آیینی «سرو ‌سرخ» معرفی شدند

مهرواره ادبی‌-آیینی «سرو سرخ» که به همت کانون پرورش فکری گیلان برگزار شد با معرفی ۱۱ برگزیده به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، فراخوان مهرواره ادبی‌ آیینی «سرو ‌سرخ»  هم‌زمان با دهه نخست ماه محرم و با مشارکت ستاد اقامه نماز استان گیلان به‌منظور بسط و گسترش فرهنگ عاشورایی و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با سیره عملی معصومین (س) با عناوین «ارزش‌های حماسه انسان‌ساز کربلا»، «مقام حضرت‌سیدالشهدا(ع)»، «نماز ظهر عاشورا» و «فضائل اخلاقی ائمه معصومین (ع)» در گیلان منتشر‌ شد.

 

داوری این مهرواره که در رشته‌های «شعر»، «داستان» و «متن ادبی» برگزار شد را «حمیراخدابنده»  و « طاهره نژاد‌غلامی» عهده‌دار بودند که پس از بررسی آثار ارسالی ۱۱برگزیده از گروه‌های سنی نوجوان، نونهال، نونگاه و  و جوان را انتخاب‌ کردند.

 

در گروه سنی نونهال «کیهانه ابراهیمی» و «ارنیکا بهرامی» به‌ترتیب از تالش  و آستارا به‌عنوان برگزیده بخش متن ادبی معرفی‌شدند و عنوان برگزیده گروه سنی نونگاه این بخش نیز به «مهدیس مستعلی‌زاده» از شهرستان آستارا رسید.

 


«آنیسا خورسند‌فر» و «آی‌سودا عاشوری» از بندرانزلی، «آیسان قربانی» و «پوریا ‌مردانی» به‌ترتیب از تالش و لشت‌نشاء و هم‌چنین، «ایلیا‌ صفدری» و «فاطمه صولتی» از رشت در بخش شعر گروه‌ سنی نوجوان شایسته ‌عنوان برتر شدند.

 

برگزیدگان داستان‌ نویسی گروه سنی نوجوان نیز به «آتنا صفوتی» از بندر انزلی، «ملیکا رهبر» و «فاطمه صولتی» از رشت رسید.


 

کد خبر 1096724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha