"روایت ایثار" ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه ی " روایت ایثار " با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه به مدت ۶ روز تقدیم مخاطبان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، شبکه ی رادیویی قرآن در ایام و مناسبت های مختلف ویژه برنامه های متنوعی را تهیه و پخش می کند که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با تلاش مجدانه برنامه‌ ای را تولید کرده تا علاوه بر یادآوری رشادت‌های ماندگار آن زمان، نسل جوان را با مفاهیم ارزشمند مقاومت و ایستادگی با استناد به آیات قرآن کریم آشنا کند .


روایت ایثار کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن است که به معرفی سبک زندگی مجاهدان و ایثار گران به نسل جوان خواهد پرداخت. این برنامه در هفته ی دفاع مقدس از روز چهار شنبه ۳۱ شهریور ماه با آیتم های مختلف بصورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد .


معرفی و پخش قسمتی از کتابهای دفاع مقدس و گفت و گو با نویسنده اثر ، روایتگری داستان ها و وقایع سالهای دفاع مقدس ، بخش کارشناسی و پخش تلاوت های ناب قرآنی و پرداختن به موضوع انس رزمندگان با قرآن کریم از جمله آیتم های این برنامه است .


لازم به ذکر است، این برنامه کاری از گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه قاسم آبادی، اجرای رضا خضرایی ، نویسندگی نیره ماشاءاللهی ، روایتگری حاج حسین یکتا و کارشناسی احمد یار محمدی ، از روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه تا ۵ مهرماه از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه به صورت زنده از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به روی آنتن خواهد رفت.

 

کد خبر 1096913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha