اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در جهرم

زارعی از برگزاری ۴۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته خبر داد و گفت: تولید و پخش محتواهای مجازی و تولیدات رسانه ای، برپایی میز خدمت با حضور مسئولانز ادارات، بازسازی تعدادی از عملیات های دوران دفاع مقدس، تقدیر از جوانان نخبه، ارسال پیامک با محتوای دفاع مقدس و شهدا و... از جمله این برنامه ها است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم یاد و خاطره یک هزار و 200 شهید گلگون کفن شهرستان جهرم را گرامی داشت و افزود: برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از خانواده های شهدای شهرستان، گلباران قبور مطهر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از دیگر برنامه های سپاه ناحیه جهرم در هفته دفاع مقدس است.

 

وی به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم اشاره کرد و برپایی نمایشگاه های متنوع فرهنگی و نظامی، عرضه محصولات فرهنگی و برگزاری شب شعر و شب خاطره دفاع مقدس را از جمله این برنامه ها برشمرد.

 

به گفته زارعی، اجرای برنامه های متنوع ورزشی یادبود شهدای دفاع مقدس، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری مراسم های ادعیه خوانی، بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت، برگزاری نشست های بصیرتی و... دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در جهرم را شامل می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم به حضور پرشور بسیجیان پایگاه های مقاومت در برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس مورد تاکید است.

 

زارعی در پایان هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بیان رشادت های و دلیرمردی های رزمندگان اسلام در دوران طلایی جنگ تحمیلی عنوان کرد و خواستار بازگویی خاطرات آن دوران توسط بازماندگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس شد.

 

 

کد خبر 1096955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha