دانشجو باید با فکر، مشورت، مطالعه و اقدام عمل کند

یوسفی گفت: دانشجو باید با فکر، مشورت، مطالعه و اقدام عمل کند و فعالیت دانشجویان بسیجی در ایام دلهره‌ آور متاثر از كرونا، شبانه ‌روزی و بودن ترس و با هدف به خدمتگزاری بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (سه شنبه 30 شهریور) در جلسه  تکریم و معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: دانشگاه،  فرصتی برای کسب معرفت و مهارت است و یکی از بهترین فرصت ها برای کسب معرفت، مهارت و آزمودن مهارت های کسب شده محسوب می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: ایجاد و ساخت دانشگاه اسلامی یکی از قسمت های رسیدن به نظام اسلامی است که ایجاد و ساخت آن بر عهده دانشجویان است و در این میان از دانشجویان بسیجی انتظارات بیشتری می رود.

وی اضافه کرد: لازم است تا آرمان گرایی و مطالبه گری از مسئولان، دفاع منطقی، مستدل، قوی و با افتخار از نظام جمهوری اسلامی، مطالبه گری و نقد دانشجویی از جمله اولویت های دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی باشد.

یوسفی تصریح کرد: دانشجو باید با فکر، مشورت، مطالعه و اقدام عمل کند و  فعالیت دانشجویان بسیجی در ایام دلهره‌ آور متاثر از كرونا، شبانه ‌روزی و بودن ترس و با هدف به خدمتگزاری بوده است.

خاطر نشان می شود، در این جلسه «محمد شعبانی» به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام شیراز معرفی و از زحمات «محمدحسین همتیان»، مسئول سابق این تشکل تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 1096987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha