کنگره سرداران و شهدای استان اصفهان برگزار می شود/ ۲۴ خدمت اجتماعی به نیت شهدا

سردار سرتیپ پاسدار فدا گفت: کنگره سرداران و شهدای انقلاب اسلامی استان اصفهان سال آینده همراه با خدمات فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «پاسدار مجتبی فدا» در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان همزمان با کل کشور اظهارداشت: کنگره سرداران و شهدای انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چند دهه برای دومین بار انجام خواهد شد که ستاد آن نیز به ریاست امام جمعه اصفهان و نایب رئیسی استاندار و دبیری سپاه و عضویت دستگاه های اداری تشکیل شده است.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: کنگره سرداران و شهدای انقلاب اسلامی استان اصفهان سال آینده همراه با خدمات فرهنگی و اجتماعی به نیت 24 هزار شهید برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه ریزی آن آغاز شده و باید خاطرات و برنامه هایی برای آن آماده شود، تصریح کرد: تدوین محتواهای فرهنگی با محوریت خاطرات و نوشته های دفاع مقدس از جمله آن است.

 

سردار سرتیپ پاسدار فدا ادامه داد: علاوه بر این فعالیت ها 24 خدمت اجتماعی مثل تهیه و توزیع جهیزیه، ایجاد اشتغال، خدمت رسانی به مردم، احداث خانه و کاشت درخت و ختم صلوات ارائه می شود.

 

وی با بیان اینکه هر خدمت نیز با نیت 24 انجام می شود، خاطرنشان کرد: 24 هزار مسکن، جهیزیه و 24 میلیون صلوات از اقداماتی که در همه سرفصل های خدمات اجتماعی ارائه خواهد شد.

 

*پیام دفاع مقدس سینه به سینه باید منتقل شود

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به مراسم های اربعین و عاشورای حسینی گفت: چنین بزرگداشت و مراسم های همیشگی به دلیل این است که در طول تاریخ افراد این پیام ها را به دیگران انتقال داده اند و در عصر امروز نیز به آن برای انتقال پیام دفاع مقدس نیاز داریم.

 

وی اضافه کرد: برگزاری نشست ها و همایش ها با هدف تجلیل از شهدا و ایثارگران نقش مهمی در انتقال پیام عاشورا دارد.

 

فدا، با بیان اینکه دفاع مقدس از قیام امام حسین(ع) الگوگرفته است، تصریح کرد: این جریان مهم برای حفظ نظام و کشور در تاریخ کشور ماندگار است و باید نسل به نسل منتقل شود که در این باره نقش همگان مهم و اساسی به شمار می رود.

کد خبر 1097003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha