دوران دفاع مقدس در تاریخ حماسه و ایثار آزادگان جهان می درخشد

شفیعیان گفت: دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری های غیور مردان و شیر زنانی است که با  تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تحقق شعار «هیهات منا الذله» از هیچ مجاهدتی دریغ نورزیدند.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: در این میان نیز دلاور مردان «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی» همواره و از همان روزهای نخست جنگ تحمیلی در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی با حضور در عملیات های مختلف نقش آفرین بوده و هستند.

 

وی با گرامی داشت یک هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان جهرم، بیان کرد: دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

 

شفیعیان خاطرنشان کرد: اکنون نیز به تبعیت از آن دوران، تمامی نیروهای نظامی، اداری و مردمی متحد و یکدل همچنان برای حفاظت از سلامت، امنیت و تمامیت ارضی کشور در جبهه های مختلف مقابله با کووید۱۹، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای در گام دوم انقلاب بیش از پیش در راستای عزت، اقتدار، سربلندی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در عرصه های مختلف گام های اساسی برمی دارد.

کد خبر 1097125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha